A kanapé az új szék

Kanapé

A kanapé tökéletes hely a kikapcsolódásra egy hosszú nap után. Megérdemled!

~~~A kanapé~~~

De mi történik, ha felkel a kanapéról? Frissnek vagy fáradtnak érzi magát?

Rengeteg módja van annak, hogy megbizonyosodjon arról, hogy eleget mozog, miközben élvezi a pihenőidőt. Sétáljon a szabadban, játsszon a gyerekeivel vagy jógázzon.

A válasz nyilvánvaló – le kell cserélnie a székét.

Ha túl sok időt tölt a munkahelyén ülve, fáradtnak, merevnek, fájónak és depressziósnak érezheti magát. A huzamosabb ideig tartó ülés hátfájáshoz, elhízáshoz és egyéb egészségügyi problémákhoz is vezethet. Tehát, amikor leül tévézni vagy játszani, próbálja meg feljebb helyezni a pozícióját. Ahelyett, hogy egyhelyben ülne, mozogjon minél gyakrabban. Ez segít megőrizni izmait feszesen és megelőzni a sérüléseket.

De hogyan? Íme egy gyors útmutató, amely segít kiválasztani a megfelelőt.

Számos különböző lehetőség áll rendelkezésére. Az egyik lehetőség az ergonomikus szék használata. Az ergonómikus székeket úgy tervezték, hogy ülve támogassák testét. Általában állítható kartámaszokkal és deréktámasszal rendelkeznek. Egy másik lehetőség, ha befektet egy álló íróasztalba. Az álló íróasztalok lehetővé teszik, hogy munka közben álljon. Ezek azonban nem ajánlottak mindenkinek, mert több helyet igényelnek, mint a hagyományos irodabútorok. A harmadik lehetőség a futópad használata. A futópad asztalok hasonlóak a hagyományos asztalokhoz, kivéve, hogy egy álló edzőgéphez vannak rögzítve. Ezek a gépek ellenállást biztosítanak, így munka közben kalóriát égethet el.

Ne feledkezzen meg a hátáról.

Ha túl sok időt tölt a számítógép előtt ülve, elképzelhető, hogy nem veszi észre, mennyire káros a hátára. A huzamosabb ideig tartó ülés nyomást gyakorol a gerincre, és derékfájáshoz vezethet. A probléma elkerülése érdekében használjon ergonomikus széket. Az ergonomikus szék segít megőrizni a hát egészségét azáltal, hogy megfelelően megtámasztja a gerincet. Ügyeljen arra is, hogy a nap folyamán gyakori szüneteket tartson, hogy megnyújtsa izmait és megelőzze a merevséget.

De mi történik, amikor hazaéra munkából és rájön, hogy már nincs energiája leülni?

Könnyű zuhanásba esni, ha fáradt. Ahelyett, hogy a kanapén pihenne, próbáljon meg sétálni a szabadban. Egy gyors séta több energiát ad, mint gondolná. Ráadásul a szabadban a séta segít kitisztítani az elmét, és friss levegőt biztosít.

Ajánlott cikkek

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük